7 november 2011

vi hade morgon klockan fem imorse. lillan var så pigg och glad att det var bara att stiga upp. naturligtvis la vi oss igen senare på morgonen och sov en stund. iallafall så har jag städat idag och donat på här inne. ebba har varit hur glad som helst hela dagen och jobbar på. hon väger förresten nästan sex kilo snart. och blir sex månader på torsdag. Stortjejen!
ikväll kommer pappa hem! jippie! så imorgon hade jag tänkt mig ut med maggan och så har vi mammagrupp klockan ett. det blir kanske lite tjärft men stiger vi upp fem på morgonen borde vi ju hinna med allt. :) ikväll ska jag nog rida maggan på ridbanan och träna lite. Så kul!
nu ska ebba få bada och sen blire lite kvällsmys i soffan och lite välling, sen äre sängdags för tösen. ÅH VA HON ÄR FIN MIN GUMMA!

2 kommentarer:

  1. meen vilken gobit.. jag vill o mysa :) Kom och hälsa på snart!!

    SvaraRadera
  2. ni kan komma och hälsa på oss ihelgen :)

    SvaraRadera