31 oktober 2011

klapp klapp!

vilken hektisk vecka det har varit. julina har varit här och vi har haft kalas på kalas och ett underbart dop. byggt klart stallet och målat och målat. vi har också hunnit bli med häst. jag har nog aldrig varit så stressad någon gång i mitt liv som den här veckan. allt släppte igår och med det kom hjärtat igång. har verkligen fått bli påmind om hur det känns. och ja jag minns! man blir så irriterad när man vill så mycket men det räcker bara till en bit. jag kämpar i alla fall på hoppas på en bra natt inatt.
vi har nämligen fått ha två bra nätter på rad, hon har sovit hela natten och druckit välling tidigt på morgonskvisten sedan sovit en stund till. underbart!

nu sover stintan och jag ska gå ut till stallet och göra hästarna. sen ska jag ta en tidig kväll, dricka lite te och krypa isäng. emil han har åkt tillbaka till svappa så nu är vi ensamma en vecka. hoppas det går lika fort den här gången också. känns faktiskt så skönt att vi inte har något stort projekt när han kommer hem. bara ridbanan som ska städas. sen har vi all tid i världen att bara rå om varandra alla tre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar